Pieni ele - keräys kuntavaalien yhteydessä

Julkaisuaika:
20.3.2017 17:56
Etelä-Pohjanmaan Hengitysyhdistys osallistuu Pieni ele - keräykseen Ilmajoella, Kauhajoella, Kurikassa, Lapualla ja Seinäjoella.

Kotimaan vammais- ja terveystyölle
Pieni ele -keräys järjestetään valtakunnallisten vaalien yhteydessä suomalaisen vammais- ja terveystyön hyväksi. Lahjoitukset jaetaan 17 eri järjestön kesken. Puolet lahjoitusten tuotosta jää paikallistasolle yhdistysten toimintaan ja puolet ohjautuu valtakunnalliseen työhön vammaisten ja sairaiden aseman parantamiseksi sekä meidän kaikkien terveyden edistämiseksi. Seuraava keräys on kuntavaalien yhteydessä huhtikuussa 2017.

Allergia- ja Astmaliitto, Epilepsialiitto, Förbundet De Utvecklingsstördas Väl, Hengitysliitto, Invalidiliitto, Kehitysvammaisten Tukiliitto, Kehitysvammaliitto, Kuuloliitto, Kuurojen liitto, Mielenterveyden keskusliitto, Munuais- ja maksaliitto, Neuroliitto, Näkövammaisten liitto, Psoriasisliitto, Suomen Diabetesliitto, Suomen Reumaliitto, Suomen Sydänliitto

Ryhmät: