Järviseudun hengitysyhdistys täyttää 30 vuotta

Julkaisuaika:
20.12.2017 17:24
Tammikuun 24. päivän iltana vietetään Lappajärven Taavintuvalla juhlahetki, kun Järviseudun hengitysyhdistys saavuttaa 30 vuoden iän.

Juhlapuheen tulee pitämään Hengitysliiton järjestöjohtaja Mervi Puolanne. Lisäksi jaetaan ansiomerkkejä ja kuullaan paikallista ohjelmaa. Katsauksen historiaan luo yhdistyksen puheenjohtaja Seppo Leväniemi.

Tilaisuus alkaa iltakuudelta ja sinne ovat kaikki tervetulleita. Kahvituksen vuoksi toivomme ilmoittautumisia 21.1. mennessä jarviseutu@hengitysyhdistys.fi tai puhelimitse 0400 239 359.

Hengitysyhdistys piti syyskokouksen Evijärven TuuHetissa pikkujouluruokailun merkeissä. Liikuntapainotteinen toimintasuunnitelma hyväksyttiin ja toivottiin jäsenistön osallistuvan entistä innokkaammin yhdistyksen toimintaan. Tammikuun vuosijuhlan lisäksi osallistutaan perinteisesti Pieni ele -vaalikeräykseen.

Jäsenetuna on Hengitys-lehti ja lisäksi jäsenet saavat alennuksia uimahalleihin ja kuntosaleille. Kesälle on jälleen suunnitteilla yhteinen retki ja monenlaista muutakin toimintaa.

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Seppo Leväniemi. Varapuheenjohtajana on Hilkka Luoma Soinista, ja hänet valittiin erovuoroisista uudelleen. Uutena jäsenenä hallitukseen tuli Liilian Alanko Evijärveltä. Heidän lisäkseen hallitukseen kuuluvat Pirjo Kantokoski ja Taisto Kankaanpää Alajärveltä, Kaija Palomäki Evijärveltä, Lilja Lantela ja Seppo Leväniemi Lappajärveltä, Hanna Koivulampi Lehtimäeltä, Marja-Leena Saarinen Soinista ja Eira Moskajärvi Vimpelistä. Syyskokouksen puheenjohtajana toimi Kalervo Latvala.

Järviseudun hengitysyhdistys kokoontui Evijärven TuuHetissa syyskokoukseen pikkujouluruokailun merkeissä.

Ryhmät: