Uintimatkoja ja vertaistukea

Julkaisuaika:
16.1.2017 20:35
Järviseudun hengitysyhdistys kokoontui suunnittelemaan vuoden tapahtumia. Luvassa on muun muassa uintimatkoja Lappajärveltä Alajärven uimahalliin, mikäli kiinnostusta löytyy.

Kiinnostaisiko uimahallimatka Lappajärveltä Alajärvelle? Ota yhteyttä puheenjohtaja Seppo Leväniemeen! Suunnitelmissa on tehdä retki esimerkiksi kerran kuukaudessa - vuoroin järven itäpuolta ja vuoroin länsipuolta matkaten. Omavastuun hinta määräytyy lähtijämäärien mukaan, ja uimahallilippuihinkin saa yhdistyksen jäsenedun.

Uutena toimintamuotona on tarkoitus käynnistellä myöskin vertaistukitoimintaa. Löytyykö jäsenistöstä kiinnostuneita ryhmänvetäjiä? Vertaistuesta annetaan lisätietoa viimeistään yhdistyksen kevätkokouksessa.

Tänä vuonna osallistutaan lisäksi Hengitysliiton valtakunnalliseen liikuntatempaukseen ja perinteiseen tapaan tietenkin myös Pieni ele -keräykseen. Pysy kanavalla ja käy tykkäämässä myöskin yhdistyksen facebook-sivua niin saat ajankohtaista tietoa tapahtumista.

Liity yhdistyksen jäseneksi!

Hallitus vahvisti kokouksessaan toimihenkilövalinnat: varapuheenjohtajana jatkaa Hilkka Luoma, joka valittiin lisäksi edustajaksi aluetyöryhmään. Sihteerinä palvelee Päivi Kultalahti ja rahastonhoitajana/jäsenrekisterin pitäjänä Marja-Leena Saarinen. Matkavastaavana on puheenjohtaja Seppo Leväniemi.

Takana vas. Hanna Koivulampi (Lehtimäen Silmu), Kaija Palomäki (Evijärvi), Eira Moskajärvi (Vimpeli), Pirjo Kantokoski (Alajärvi), Lilja Lantela (Lappajärvi), Raili Rantakangas (Lehtimäen Silmu) ja edessä vas. varapuheenjohtaja Hilkka Luoma Soinista, puheenjohtaja Seppo Leväniemi Lappajärveltä, Taisto Kankaanpää Alajärveltä ja rahastonhoitaja Marja-Leena Saarinen Soinista.

Ryhmät: