Syksyn 2017 toimintaa

Reijo Pitkälä 0408498648

V. 2017 SYKSYN TOIMINTAA

MAANANTAI

* Keilaus Keila-Keskuksella klo 12.00, alkaa 18.9 .   Yhteyshenkilö: Heikki Leppänen puh. 0440 392 593.

TIISTAI

* Ohjattu jumppa + kuntosali   klo 10.00 -11.00  Akseli ja Elinassa Lönnrotinkatu 14, alkaa 12.9.     Yhteyshenkilö: Anneli Korolainen puh. 044 0626 879.

* Keilaus Keila-Keskuksella klo 9.00, alkaa 19.9.   Yhteyshenkilö: Vuokko Parviainen puh. 040 511 8394.

KESKIVIIKKO

* Ohjattu kuntosali  klo 9.00-10.00  Kajaanin ammattikorkeakoulun Kunnon Sykkeen kuntosalilla Ketunpolku 1 rakennus Tieto 2 , alkaa 20.9. Ohjaajina liikunnanohjaajaopiskelijat opettajan johdolla. Yhteyshenkilö: Laina Pitkälä puh. 040 581 6948.

* Askartelukerho toimistolla joka toinen keskiviikko, parittomina viikkoina klo 12.00 , alkaa 13.9.

Yhteyshenkilö: Vuokko Parviainen puh.040 5118394.

* Porinakerho toimistolla joka toinen keskiviikko, parillisina viikkoina klo 12.00 , alkaa 20.9.  Yhteyshenkilö: Teija Huotari puh. 0503403781.                                                                                                                                                                                                                                                                * Happiliikkujat jumppa, klo 16.00-17.00 alkaa 20.9. Ohjaajana fysioterapeutti Erja Kihlström. Yhteyshenkilö: Laina Pitkälä puh. 040 581 6948.

TORSTAI

* Allasjumppa klo 14.30 - 15.15,  vesiliikuntakeskus Kaukavedessä, alkaa 14.9. Ohjaajina liikunnanohjaaja-opiskelijat. Yhteyshenkilö: Juhani  Oikarinen puh. 0401685005

PERJANTAI

* Ohjattu jumppa klo 10.00-11.00,   Kajaanin ammattikorkeakoulun kuntosalilla Ketun-polku 1 rakennus Tieto 2, alkaa 22.9. Ohjaajina liikunnanohjaajaopiskelijat. Yhteyshenkilö: Laina, puh. 040 581 6948.

MUUTA TOIMINTAA:

- 29.9.-1.10. Hengitysliiton Pohjois-Suomen yhdistysten  ”Tuuletus viikonloppu”  Rokualla, Utajärvellä. Tilaisuus on kaikille jäsenille tarkoitettu yhteinen tapaaminen. Hinta 164 €/ henkilö kahden hengen huoneessa.  Ilmoittautumiset 31.8. mennessä  Leena Jokiselle puh. 050 309 9718 tai sp. leena.jokinen@pp9.inet.fi

- Lisäaikaa liikunnalle tapahtuma su 29.10., ulkoilua ja kahvitarjoilu toimistolla.

- Syyskokous loka-marraskuussa.

- Maailman Keuhkoahtaumapäivä ke 16.11.                                                                                                                                                                                                                                            - Marras-joulukuussa syyskauden päättäjäiset / pikkujoulu.

Yhdistyksen toimisto on avoinna keskiviikkoisin klo 12.00-14.00 .

TERVETULOA MUKAAN YHDISTYKSEN TOIMINTAAN!

Ryhmät: