Kankaanpään Seudun Hengitysyhdistys

Tervetuloa Kankaanpään Seudun Hengitysyhdistyksen kotisivuille! Yhdistyksemme edistää hengitysterveyttä ja hengityssairaan hyvää elämää.

Kankaanpään Seudun Hengitysyhdistys on Hengitysliiton jäsenyhdistys, joka toimii hengityssairaiden ja heidän läheistensä hyväksi Kankaanpään kaupungin ( Honkajoen) sekä Jämijärven ja Karvian kuntien alueella.

Lisätietoa hengityssairauksista löydät Hengitysliiton verkkosivuilta.

ihminen kävelee metsässä tukilla kuvituskuva

Yhdistyksen toiminta

Yhdistyksemme järjestää muun muassa

• vertaistapaamisia ja -ryhmiä
  • alueellisia ja valtakunnallisia vertaistapahtumia
  • ohjausta ja neuvontaa hengityssairauksien ennaltaehkäisystä, hoidosta ja kuntoutuksesta
  • koulutus-, neuvonta- ja luentotilaisuuksia
  • vesivoimistelua

Lisää tietoa toiminnasta löydät Kankaanpään kaupungin sivuilta

syksy vaahtera lehtiä kuvituskuva

Toiminnasta tiedottaminen

HYVÄÄ PUHINAA KANKAANPÄÄSSÄ ILMAN PÄIVÄNÄ 26.8. 2023 ULKOLIIKUNTASALILLA JA KODALLA

Mukana oli TtM, ft, Veera Farin, Hengitysliiton liikunnan asiantuntija, joka opasti laitteiden käyttöä. Pentti huolehti kodan tarjoilusta, makkarasta ja mehusta.

Mukana oli Hengitysliiton liikunnan asiantuntija TtM,ft, Veera Farin, joka opasti laitteiden käyttöä. Pentti Rosenberg huolehti kodan antimista, makkarasta ja mehusta

Kevään tulevaa toimintaa :

Vesijumpan ryhmät alkavat 10.1 klo 18.00 ja 18.45. Ilmoittautuminen Irmelille p.050 356 8218

Asahi-ryhmä kokoontuu järjestötalolla 10.1. klo 16.30 -17.15. Lisätietoja Irmeliltä p.050 356 8218.

Asahiohjaajat Irmeli ja Ulla

Jäsenedut

Hengitysliitto tarjoaa valtakunnalliset jäsenetunsa kaikille paikallisten hengitysyhdistysten jäsenille. Valtakunnalliset jäsenedut näet Hengitysliiton sivuilta.

Liiton tarjoamien etujen lisäksi yhdistyksemme tarjoaa seuraavia etuja:

• vesivoimistelua
  • jäsen- ja saunailtoja
  • pikkujouluja
  • terveys- ja virkistysmatkoja

Suruadressit voit ostaa Riitta Mäkiseltä, 044 375 8519 hintaan 7 euroa.

Järjestötalo Kankaanpään kokoustilat ovat yhdistyksemme käytössä maksutta osoitteessa Taipaleenkatu 5.

Yhdistyksen säännöt

Tutustu yhdistyksen sääntöihin tästä.

Liity paikallisyhdistyksen jäseneksi

Voit liittyä hengitysyhdistyksen jäseneksi sähköisellä lomakkeella ja maksaa jäsenyytesi verkkopankissa heti. Jäsenmaksun suuruus näytetään sinulle automaattisesti valittuasi jäsenyhdistyksen ja jäsenlajin.

Ihanamäenkatu 12
38710 Kankaanpää

Yhdistykseen voit ottaa yhteyttä myös sähköpostitse irmeli.rosenberg@kankaanpaa.fi
tai soittamalla 050 356 8218.

Yhdistyksen luottamushenkilöt

Irmeli Rosenberg