Hyvää Juhlavuotta 2017, tämä vuosi on yhdistyksemme 70. toimintavuosi.

• Uutena toimintana aloitamme Tietokoneen käyttökurssin (HHN hyvässä hengessä nettiin) ja peli-illat (pelaamme mm. kortti- ja lautapelejä)
  • Vanhat liikuntaryhmämme kokoontuvat kuten ennenkin: Happiliikkujat Rytimäen koululla joka maanantai 16.30 -17.30 ohjaajana fysioterapeutti Johanna Kuivaniemi ja Susanna Anttila.  Kuntosali on meidän käytössämme joka tiistai klo 17-18 Honkaharjussa.

Kokoonnumme keskiviikkoisin Kompassissa klo 17.30, Yrittäjäntie 5, 67100 Kokkola, seuraavasti:

·       Tammikuussa:18.1.  Uniapnea-ryhmä, Kat- ja hapekkaat-ryhmä ja astma-ryhmä / 25.1. Tietokoneen käyttökurssi (tiedustelut ja ilmoittautumiset Auvo Heinoja)

·       Helmikuussa: 1.2. Uniapnea ja Peli-ilta / 8.2. Kevät kokous / 15.2. Koko yhdistyksen Jäsenilta (vierailjia ilmoitetaan myöh.) / 22.2. Tietokoneen käyttökurssi

·       Maaliskuusssa: 1.3. Uniapnea, Kat- ja Hapekkaat ja Peli-ilta / 15.3. Harvinaiset ja Astma / 22.3. Tietokoneen käyttökurssi

·       Huhtikuussa: 5.4. Uniapnea, Kat-ja Hapekkaat ja Peli-ilta

·       Toukokuussa: Uniapnea ja Peli-ilta / 17.5. Harvinaiset ja Peli-ilta / 25.-27.5. Perinteinen kevät-retki Tallinnaan, päiväretkenä tutustumme Narvaan (tiedustelut ja ilmoittautumiset Eeva-Liisa)

·       Kesäkuussa: 7.6. Juhlavuotemme kesäretki Tankkariin (tiedustelut ja ilmoittautumiset Helena Hilli) .

·       Syyskuussa: 6.9. Uniapnea, Kat-ja Hapekkaat ja Peli-ilta / 20.9. Harvinaiset ja astma-ryhmä / 27.9. Jäsenilta

·       Lokakuussa: 4.10. Uniapnea, Hapekkaat- ja Kat-ryhmä /18.10 Harvinaiset : Jalkojen hoidosta /  la 21.10 Lisäaikaa liikunalle Kauppakeskustapahtuma Kokkolan Prismassa klo 10-14. / La 28.10 Yhdistyksemme 70-v. Juhlat Elbassa

·       Marraskuussa: 1.11. Uniapnea, Kat-ja Hapekkaat ja Peli-ilta /  15.11. Syyskokous.

-       Joulukuussa: 2.12. vietämme Joulujuhlaa Teatterissa käyden ( kappaleena on Myhäilevä Kokkola) ja hyvää ruokaa syöden Kaarlessa. ( lisätietoja ja ilm. Eeva-Liisalle puh. 040 9100098)

Vertaistukiryhmät toimivat: Uniapneaa sairastaville, Homehtijoille (sisäilmasta sairastuneille), Hapekkaat+Kat, (heille jotka käyttävät happirikastinta tai nestehappi hoitoa, ja heille jotka sairastavat keuhkoahtaumaa), Harvinaista hengityssairautta sairastaville sekä  Astma-ryhmä astmaa sairastaville. Lapsiperheiden ryhmä Helava, jatkuu helava-uinnin muodossa lauantaisin.

Ota yhteyttä ja tule ystäväsi kanssa mukaan näihin ryhmiin. Mikäli et löydä itsellesi sopivaa toimintaa, kerro toiveesi ja mietitään mitä voisimme tehdä. Meistä voit tykätä ja siten saada tietoa myös facebookissa.                                   Sähköpostilla: kokkolanseutu@hengitysyhdistys.fi.                                   Kotisivut: http://www.hengitysyhdistys.fi/kokkolanseutu ​ Yhdistyksemme puhelinnumero on 045 2314119. Kokkolanseudun Hengitysyhdistyksen Puheenjohtaja Sirkka Heikkilä 040-8351301, varapuheenjohtaja Helena Hilli 041-4302354, sihteeri Eivor Wärn-Auvinen 050-5241478

Ryhmien vetäjät: Uniapnea & Hapekkaat ja Kat: Erkki Tähtinen 0400 369132 ja Heikki Haapala 040-5109521, Harvinaiset: Auvo Heinoja 0400-656537, Homehtijat: Eeva-Liisa Haapasalo 040 9100098, Liikunta: Sirkka Heikkilä, Astmaryhmä: Ritva Tuomaala 050-5536875. HeLaVa Anne Holmbäck 0405327666. Retkistä, matkoista, tapahtumista ja päivämääristä ilmoitamme lisää tekstiviesteillä, lehtien järjestöpalstoilla, facebookissa tai voit kysellä tapahtumista puhelimitse, sähköpostilla tai katsella kotisivuiltamme. Muistathan että yhteystietojesi päivityksellä, saat aina varmasti itsellesi kuuluvaa ajankohtaista tietoa.

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAN, JOKAINEN MEISTÄ ON TÄRKEÄ.

Ryhmät: