Toiminta

Hyvää alkavaa vuotta 2018, tämä vuosi tulee olemaan meille kaikille hyvin tärkeä, myös sinulle, koetammehan kaikki hengitellä mahdollisimman hyvin tänäkin vuonna.

• Otahan yhteyttä ja tulehan ystäväsi kanssa mukaan, haluaisimme kehittää toimintaamme niin, että sinunkin olisi mielekästä toimia kanssamme. Kaikki ryhmät aloittavat toimintansa Kompassissa, (os.Yrittäjäntie 5-7, 67100 Kokkola) klo 17.00. Happiliikkujat-ryhmän jumpat Kokkolassa Rytimäen koululla joka maanantai klo 17.30, Kevät kaudella 8.1. ja syyskaudella 3.9., Kannuksessa ja Vetelissä 2 x kk ilmoitamme paikallislehdessä. Kuntosalilla jumppaamme tiistaisin klo 17-18( Honkaharjussa).

Kokoonnumme keskiviikkoisin Kompassissa klo 17.30, Yrittäjäntie 5, 67100 Kokkola, seuraavasti:

·       Tammikuussa: 17.1. Jäsenilta kaikille jäsenille: Vierailijana Leena Harjunpää, kertoo meille Mielen hyvinvoinnista. 31.1. Harvinaiset ja Peli-ilta

·       Helmikuussa: 7.2. Uniapnea- ja Astma-ryhmät kokoontuu. 21.2. Jäsenilta kaikille jäsenille: Vieraana Päivi Suuniittu, kertoo meille Hengitysliiton vuoden tärkeistä tapahtumista. 21.2. Harvinaiset ja 28.2. Peli-ilta

·       Maaliskuussa: 7.3. Uniapnea-, Astma- ja Kat-ryhmät kokoontuu. 14.3. Hongell-Salissa, Kokkolan kirjastossa, klo 18.00 Sisäilmaluento: Korjausneuvoja Heikki Rautio. 21.3. Harvinaiset ja Peli-ilta

·       Huhtikuussa: 4.4. Uniapnea- ja Astma- ryhmät kokoontuu. 18.4. Kevätkokous. 25.4. Harvinaiset ja Peli-ilta

·       Toukokuussa: 16.5. Uniapnea-, Astma- ja Kat-ryhmät kokoontuu. 23.5. Skype-Koulutus. 30.5. Harvinaiset ja Peli-ilta

·       Syyskuussa: 5.9. Syyskauden avajaiset. 19.9. Uniapnea-, Astma- ja Kat-ryhmät kokoontuu. 26.9. Harvinaiset ja Peli-ilta

·      Lokakuussa: 3.10. Jäsenilta kaikille jäsenille. 17.10. Uniapnea-, Astma- ja Kat-ryhmät kokoontuu. 24.10. Jäsenistön Peli-ilta. 31.10. Harvinaiset

·       Marraskuussa: 7.11. Syyskokous. 21.11. Uniapnea-, Astma- ja Kat-ryhmät kokoontuu

Vertaistukiryhmät toimivat: Uniapneaa sairastaville, Homehtijoille (sisäilmasta sairastuneille), Hapekkaat+Kat, (heille jotka käyttävät happirikastinta tai nestehappi hoitoa, ja heille jotka sairastavat keuhkoahtaumaa), Harvinaista hengityssairautta sairastaville sekä  Astma-ryhmä astmaa sairastaville. Lapsiperheiden ryhmä Helava, jatkuu helava-uinnin muodossa lauantaisin.

Ota yhteyttä ja tule ystäväsi kanssa mukaan näihin ryhmiin. Mikäli et löydä itsellesi sopivaa toimintaa, kerro toiveesi ja mietitään mitä voisimme tehdä. Meistä voit tykätä ja siten saada tietoa myös facebookissa.                                   Sähköpostilla: kokkolanseutu@hengitysyhdistys.fi.                                   Kotisivut: http://www.hengitysyhdistys.fi/kokkolanseutu ​ Yhdistyksemme puhelinnumero on 045 2314119. Kokkolanseudun Hengitysyhdistyksen Puheenjohtaja Sirkka Heikkilä 040-8351301, varapuheenjohtaja Helena Hilli 041-4302354, sihteeri Eivor Wärn-Auvinen 050-5241478

Ryhmien vetäjät: Uniapnea & Hapekkaat ja Kat: Heikki Haapala 040-5109521, Harvinaiset: Auvo Heinoja 0400-656537, Homehtijat: Eeva-Liisa Haapasalo 040 9100098, Liikunta: Satu Heinoja, Astmaryhmä: Helena Hilli 041-4302354. HeLaVa Anne Holmbäck 0405327666. Retkistä, matkoista, tapahtumista ja päivämääristä ilmoitamme lisää tekstiviesteillä, lehtien järjestöpalstoilla, facebookissa tai voit kysellä tapahtumista puhelimitse, sähköpostilla tai katsella kotisivuiltamme. Muistathan että yhteystietojesi päivityksellä, saat aina varmasti itsellesi kuuluvaa ajankohtaista tietoa.

TERVETULOA MUKAAN TOIMINTAAN, JOKAINEN MEISTÄ ON TÄRKEÄ.

Ryhmät: