Uintimahdollisuus jäsenille

Kotkan Hengitysyhdistys tukee jäseniensä liikuntaharrastustusta. Kerran viikossa on mahdollisuus harrastaa uintia Kotkan Katariinan uimahallissa ja Karhulan uimahallissa. Lisätietoja voit kysellä Merja Lähdesmäeltä 050 3402225.

Uintimaksu on jäsenille 1 euroa joka maksetaan uimahallin kassalle, maksaessa sinun tulee esittää voimassa oleva jäsenkortti.

Huomioithan että koska kysessä ei ole uintiryhmä, ei yhdistys ole vakuuttanut uimassa kävijöitä tapaturmien varalta.

Happiliikkujaryhmä keskiviikkoisin (parittomant viikot )

klo 17.00 - 18.00

Yhdistys järjestää yhdessä AGA:n kanssa Happiliikkujaryhmän Kotkassa Kumppanuustalo Viikarissa, Mariankatu 24, 48100 Kotka.

Ryhmä on tarkoitettu hengityssairaille ja heidän läheisilleen, eikä siihen osallistuakseen tarvitse olla yhdistyksen jäsen. Liikunta on rauhallista ja soveltuu hyvin myös vähän likkuvalle. Liikuntaryhmään osallistuva on velvollinen itse huolehtimaan riittävästä vakuutusturvasta henkilö- ja omaisuusvahinkojen osalta. Osallistuminen on maksutonta.

Lisätietoja voit kysellä kuntoutusohjaaja Riitta Luomalta 045 1145901.

Tervetuloa mukaan!

Ryhmät: