Jäseneksi

Yhdistyksen jäsenmaksut vuonna 2017 ovat:
- varsinainen/kannattajajäsen 23 euroa
- perhe/nuorisojäsen 12 euroa

Liiton osuudet jäsenmaksuista ovat:
- varsinainen/kannattajajäsen 15 euroa
- perhe/nuorisojäsen 8 euroa.

Jäsenmaksuista lähetetään Hengitysliittota   pankkisiirtolomake jäseneksi liittymiskaavakkeen palautuksen jälkeen noin 2 kk:n kuluessa. Jäsenyys alkaa heti kun liittymisilmoitus on käsitelty ydistyksen hallituksen kokouksessa. Tämän jälkeen on oikeutettu saamaan jäsenkorttia vastaan yhdistyksen tarjoamat jäsenedut.

JÄSENEDUT

Kouvolan kaupungin uimahalli

Kymmenen kerran lipusta saa 5 euron alennuksen, lippuja voi ostaa 5 kertaa kalenterivuoden aikana kymmenen viikon välein. 50-lipun tai kausilipun alennus on 25 euroa ja voi ostaa 1 lipun vuoden aikana.

Kettumäen Palvelukeskus, kuntosali

Yhdistys korvaa 5 euroa / 12 kerran lipusta, enintään 5 lippua vuodessa.      Kettumäen Kuntosalin käyttäjille maksetaan korvaus kevätkauden- ja syksykauden jälkeen kuittia vastaan. Maksu suoritetaan kerhoillan yhteydessä sovittuna päivänä.

Urheilu Jokinen, Kuusankoski

Kuusankosken Hengitysyhdistyksen jäsenet saavat 20 % alennusta ostoista ( ei polkupyörät, huollot) Urheilu Jokisella. Esitä jäsenkotti kassalla.

Ryhmät: