Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistys

Kyrösjärven Seudun Hengitysyhdistys, joka on perustettu 1988, toimii Ikaalisten kaupungin ja Hämeenkyrön kunnan alueella. Kuulumme jäsenyhdistyksenä Hengitysliittoon, joka toimii hengityssairaiden etujärjestönä.

Työmme tavoitteena on edistää hengityssairaiden ja heidän läheistensä elämänlaatua ja toimia edunvalvonta- ja tukijärjestönä. Pyrimme toiminnassamme yhteisöllisyyteen, vastuullisuuteen ja vertaisuuteen.

Toimintamme koostuu mm.asiantuntija luennoista, erilaisista tapahtumista sekä retkistä. Välitämme myös Hengitysliiton maksuttomia oppaita. Vertaistuella on merkittävä osuus toiminnassamme.

Yhdistyksessä varsinaisia jäseniä on 155. Lisäksi useat yritykset tukevat toimintaamme kannattajajäseninä. Varsinaisilla jäsenillämme on mahdollisuus osallistua Hengitysliiton järjestämään virkistys-ja koulutustoimintaan. Hengitysliitto järjestää myös erilaista vertaistukitoimintaa sekä tarjoaa jäsenillee terveyslomia.

EsikatseluLiiteKoko
Hengitysyhdistyksen säännöt42.5 Kt