Lestijoen Hengitysyhdistys ry

Tervehdys ! Tervetuloa Lestijoen Hengitysyhdistyksen kotisivulle! Hengityssairaus on aina koko perhettä koskeva ja vaikuttaa elämään ja toimintaan. Hengityssairauden kohdatessa haluamme olla tukenasi. Yhdistyksemme toimii lähinnä Kannuksen ja Toholammin alueella. Lue lisää

Lestijoen Hengitysyhdistys ry on perustettu 7.9.1999. Työmme tavoitteena on hengityssairaiden ja heidän läheistensä edunvalvonta- ja tukijärjestönä toimia terveyden edistämisen ja puhtaan elinympäristön puolesta sekä parantaa hengityssairaiden elämänlaatua.

Yhdistyksessämme on yli 96 jäsentä, joista varsinaisiajäseniä 78, perheenjäseniä 12, nuorisojäseniä 3 ja lapsijäseniä 3. Lähes 60% on astmaa sairastavia tai astmalasten huoltajia. Jäsenistöömme kuuluu myös allergista nuhaa, uniapneaa, pölykeuhkosairauksia ja keuhkoahtaumaa sairastavia sekä keuhkotuberkuloosin sairastaneita.

Yhteistyökumppaneitamme ovat Kannuksen ja Toholammin terveyskeskukset, apteekit ja muut vammaisjärjestöt.

Jäsenmaksu v 2016

VARSINAINEN JÄSEN 18 €