Sääntömääräinen kevätkokous

Julkaisuaika:
25.4.2017 18:00
Estery-talolla Otto Mannisenkatu 4 Mikkeli

Kuulumisia Mikkelin Seudun Hengitysyhdistyksestä!

Vuosi 2017 on alkanut hyvää vauhtia ja lumet västyvät lämmln ja valon tieltä. Yhdistyksen kevät on toiminnan täyteinen aina kesän hiljasempaan eloon asti kun siirrymme kesälaitumille nauttimaan toivottavasti aurinkoisista ja lämpimistä kesäpäivistä. Mutta ennenkuin voimme laskeutua lepäämään laakereillemme touhutaan kevät virtaa puhkuen.

Yhdistyksen Uniapnean vertaistukiryhmä kokoontuu tämänkin kevään aikana, tarkempaa tietoa ryhmän toimista löytyy (Toiminta) osiosta, jossa myös muuta yhdistyksen toimintaa.

Yhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous on 25.4. klo 18 ja toivommekin yhdistyksen jäseniltä runsasta osalllistumista kokoukseen. Kokoukseen osallistumalla pääset kuulemaan yhdistyksen menneestä vuodesta ja vaikuttamaan osaltasi yhdistyksen tulevaan toimintaan.  Toivotamme jäsenemme lämpimästi tervetulleeksi.

Yhdistys järjestää 9.5. jäsenillan Mikkelissä sijaitsevassa Lahdenpohjassa, jossa voi nauttia kesäillasta, saunomisesta, kahvittelusta, makkaranpaistosta ja ennen kaikkea hyvästä seurasta! Tervetuloa!

Heinäkuussa yhdistys matkaa jälleen nauttimaan yhdestä Mikkelin seudun monista kesäteatteri esityksistä. Tällä menemme Koirakiven kesäteatteriin Pertunmaalle 9.7. katsomaan esitystä "Laila päivien kimallus"

Yhdistyksen toimintaa kannattaa seurata Mikkelin Kaupunkilehden järjestöpalstalta!

Hyvää kevään jatkoa ja tulevaa kesää kaikille!

Ryhmät: