Rokuan lomaosake

Yhdistyksen lomaosakkeen vuokraaminen Rokualla

Rivitalo-osake (43,8 m2/osake) Rokua Health & Spa Kylpylähotellin välittömässä läheisyydessä!
Petipaikat neljälle henkilölle (oleskelutilassa kaksi runkopatjasänkyä ja levitettävä vuodesohva), tupakeittiö astioineen, tv ja sähkösauna.

Varaukset
Varaukset Rokua Health & Spa Kylpylähotelli puh. 020 7819200 tai sähköpostitse myynti(at)rokua.com normaaliaikoina päivittäin klo 7.30 – 23.00. Varauksen voi tehdä kuluvalle tai kahdelle seuraavalle kuukaudelle. Varaus alkaa klo 16.00 ja päättyy klo 14.00. Peruutukset varauksista viimeistään 7 vrk ennen varauksen alkua, muutoin peruutusmaksuna peritään puolet käyttömaksusta.

VUOKRAHINNAT 2017

Oulun Seudun Hengitysyhdistys Rokuan lomaosake

Hengitysyhdistys jäsen: Arkipäivät 35 €/vrk / viikonloppu Pe-Su 45€/vrk

Muiden yhdistysten jäsenet Arkipäivät 40 €/vrk / viikonloppu Pe-Su 50€/vrk

Muut vuokraajat: Arkipäivät 60 €/vrk /viikonloppu Pe-Su 70€/vrk

Hinnat Hengitysyhdistyksen Jäsenille + muille alku/ kokoviikko.

Jäsen alkuviikko 200 € Su klo 16.00 – Pe klo 14.00

Muut jäsenet 230 €.

Muut vuokraajat 350 €

Jäsen kokoviikko 270 € Su klo 16.00 – Su klo 14.00

Muut jäsenet 300 €.

Muut vuokraajat 450 €

SESONKIKAUSI Jäsen, muun jäsen, muut vuokraajat.

hiihtoloma, pääsiäinen, juhannus, syysloma, joulu-uusivuosi

50€/vrk              60€/vrk              85€/vrk

Hengitysyhdistyksen jäsenetuna saat Yhdistyksen sovitun alennuksenRokua Health & Spa Kylpylähotellin  uinti- ja kuntosalimaksuista sekä ruokailuista.

Huom! Alennus on voimassa ainoastaan silloin, kun olet majoittunut yhdistyksen lomaosakkeeseen, tai Rokuan Health& Spa Kylpylähotelliin!!

Osakkeen avainten nouto ja maksu,Rokua Health & Spa Kylpylähotellin vastaanotto puh. 020 781 9200, myynti@rokua.com. Avainten palautus sama paikka! Hotellin vastaanotosta saat myös Rokuan alueen karttoja, sekä tietoa Rokuan ja Hotellin tapahtumista.

ROKUAN LOMAOSAKKEEN SÄÄNNÖT

1. Avainten nouto ja palautus

Avaimet saa maksua/kuittia vastaan Rokua Health & Spa Kylpylähotellin vastaanotosta, puh. 020 781 9200, myynti@rokua.com. Avainten palautus samaan paikkaan. Poikkeusaikoina avaimet saa muusta ennalta määrätystä paikasta esim. hotellin postilaatikosta. Avainmaksu 6 euroa ja lomaosakkeen vuokra maksetaan hotellin vastaanottoon. Vuokran saat jäsenhintaan näyttämällä yhdistyksen jäsenkorttia.

2. Osakkeen vuokra-aika

Osakkeen vuokra-aika alkaa saapumispäivänä klo 16 ja päättyy lähtöpäivänä klo 14.

Lemmikkieläinten vienti osakkeeseen kielletty!

3. Varustelu

Osakkeessa on normaali varustus ja vuodepaikkoja neljälle henkilölle eikä osaketta voi varata useammalle henkilölle, ellei toisin ole sovittu. Tämä siksi, että mm. astiastot, ja lämpimän veden riittävyys on mitoitettu kohteessa ilmoitetulle henkilömäärälle. Osakkeessa on vaatteiden kuivauskaappi, sähkösauna, televisio, jääkaappi-pakastin ja radio-cd -soitin. Osake on kytketty kunnalliseen vesi- ja viemäriverkostoon. Osakkeessa sähkölämmitys. Keittiöstä löytyy kaikki tarvittava. Ulkovaraston seinässä pistorasia auton lämmitykseen.

Vuokralaisen on tuotava mukanaan: lakanat, pussilakanat, tyynyliinat, pyyheliinat, pefletit,  ja talouspaperit.

Likaantuneiden peittojen, tyynyjen ja patjojen pesu veloitetaan vuokralaiselta.

4. Siivous mökillä ollessa ja pois lähdettäessä

Vuokralainen on vastuussa siivouksesta vuokra-aikana ja lähdön yhteydessä. Siivousvälineet löytyvät eteisessä olevasta siivouskomerosta. Vuokrauksen jälkeen mökki, ja matot tuuletetaan, lattiat imuroidaan ja pyyhitään kostealla. Liesi, jääkaappi ja keittiön säilytystilat siivotaan sekä astiat tiskataan ja roskat viedään ulos niille osoitetulle paikalle. Kaikki mitä toit mukanasi, vie ne myös pois lähtiessäsi. Esim lehdet, ruokatarvikkeet eivät kuulu jäädä osakkeeseen. Kukaan ei halua aloittaa lomaansa siivoamalla toisten sotkuja.

Mikäli siivousta ei ole asianmukaisesti tehty ja mökki joudutaan siivoamaan ennen seuraavaa vuokralaista, peritään siivouksen laiminlyöjältä korvauksena vähintään 50 euroa tai todellisten kustannusten mukainen korvaus. Tupakointi on kielletty kaikissa sisätiloissa.

5. Vahingot

Vuokralainen on velvollinen korvaamaan kaikki osakkeeseen tai sen irtaimistolle aiheuttamat vahingot välittömästi suoraan osakkeen omistajalle. Ilmoita puutteista, vioista, vahingoista, rikkoutumisista yhdistyksen toimistoon puh. 040 505 7495

Saunan kiuas lämpenee sähköllä. Katso tarkemmin käyttöohjeet kansiosta. Pyydämme olemaan erityisen varovainen kynttilöiden osalta. Osakkeessa on palohälytin – hälytys kuuluu vain osakkeessa, eikä tulipalosta näin ollen mene mihinkään muualle automaattista viestiä. Vastuu on tulen käytöstä osakkeen vuokraajilla.

6. On mukava ja kiva alku lomalle, kun voi saapua siistiin osakkeeseen! Lomaosakkeen käyttäjänä saat alennuksia hotellin palveluista (esim. kylpylän ja kuntosalin käytöstä sekä ruokailuista) näyttämällä huoneiston avainta. Lisätietoapuh.Rokua Health & Spa Kylpylähotelli 020 781 9200, myynti(at)rokua.com

TÄMÄN OSAKKEEN VUOKRANANTAJA

Oulun Seudun Hengitysyhdistys ry

Osakkeen osoite: Yhdistyksen lomaosake sijaitsee Rokuan health & spa kylpylähotellin (Kuntoraitti 2) välittömässä läheisyydessä