Rokuan lomaosake

Yhdistyksen lomaosakkeen vuokraaminen Rokualla

Huom! Osaketta varataan ja perutaan yhdistyksemme puheenjohtajan Tapio Stillin kautta . Yhteystiedot: sähköpostiin tapio.still@gmail.com, ja puhelin 044-3027080 .

Osakkeeseen ei saa mennä flunssaisena tai sairaana!

Katso varaustilanne tästä: Lomaosake ROKUA varauskalenteri – Availability Calendar

Rivitalo-osake (43,8 m2) Rokua Health & Spa Kylpylähotellin välittömässä läheisyydessä!
Petipaikat neljälle henkilölle (oleskelutilassa kaksi runkopatjasänkyä ja levitettävä vuodesohva), tupakeittiö astioineen, tv ja sähkösauna.

Varaukset

Varauksen voi tehdä kuluvalle tai kahdelle seuraavalle kuukaudelle. Varaus alkaa kello 16 ja päättyy kello 14. Peruutukset varauksista viimeistään 7 vuorokautta ennen varauksen alkua, muutoin peruutusmaksuna peritään puolet käyttömaksusta.

Oulun Seudun Hengitysyhdistys Rokuan lomaosake

Hengitysyhdistyksen jäsenetuna saat Yhdistyksen sovitun alennuksen Rokua Health & Spa Kylpylähotellin  uinti- ja kuntosalimaksuista sekä ruokailuista. Kylpylän ollessa suljettuna etuja ei luonnollisestikaan saa.

Alennus on voimassa ainoastaan silloin, kun olet majoittunut yhdistyksen lomaosakkeeseen!

Hinnat

Jäsenet arki vuorokaudet su- su 70e/1vrk, useampi arkivuorokausi peräkkäin 50e/vrk, viikonloppu pe-su 150e, koko viikko su-su 350e, juhlapyhät (joulu, uusivuosi, pääsiäinen, juhannus)75e/vrk.

Koska jäsenistön osakkeen käyttö on vilkasta, emme tällä hetkellä vuokraa ei-jäsenille.

1. Sähkölukko ja koodi

Ulko-ovi toimii sähkölukolla, johon koodin saat maksettuasi vuokran. Vuokra maksetaan viikkoa ennen osakkeeseen menoa. Tilinumeron saat varatessasi osaketta tai hyvissä ajoin varauksen lähestymistä.

2. Osakkeen vuokra-aika

Osakkeen vuokra-aika alkaa saapumispäivänä kello 16 ja päättyy lähtöpäivänä kello 14. Lemmikkieläinten vienti osakkeeseen kielletty!

3. Varustelu

Osakkeessa on normaali varustus ja vuodepaikkoja neljälle (4) henkilölle, eikä osaketta voi varata useammalle henkilölle, ellei toisin ole sovittu. Tämä on siksi, että muun muassa astiastot ja lämpimän veden riittävyys on mitoitettu kohteessa ilmoitetulle henkilö-määrälle.

Osakkeessa on  sähkösauna, televisio, jääkaappi-pakastin, radio ja cd -soitin, ilmalämpöpumppu, nettiyhteys. Netin linkki TP-Link-2112, ja koodi löytyy modeemin yläreunasta.

Osake on kytketty kunnalliseen vesi- ja viemäriverkostoon, sähkölämmitys. Keittiöstä löytyy kaikki tarvittava. Ulkovaraston seinässä pistorasia auton lämmitykseen. Tuulikaapissa on lämpöpaikan ajastin.

Osakkeen varustukseen kuuluvat roskapussit, sähkö, ja vesi. Wc-paperit ja talouspaperit tuo vuokralainen itse. Lakanat, pussilakanat, tyynyliinat ja pyyheliinat vuokralaisen on myös tuotava itse. Likaantuneiden peittojen, tyynyjen ja patjojen pesu veloitetaan vuokralaiselta.

4. Siivous osakkeessa ollessa ja pois lähdettäessä

Vuokralainen on vastuussa siivouksesta vuokra-aikana ja lähdön yhteydessä. Siivousvälineet löytyvät eteisessä olevasta siivouskomerosta.

Vuokrauksen jälkeen osake ja matot tuuletetaan, lattiat imuroidaan ja pyyhitään kostealla. Liesi, jääkaappi ja keittiön säilytystilat siivotaan sekä astiat tiskataan ja roskat viedään ulos niille osoitetulle paikalle.

Kaikki mitä toit mukanasi, vie ne myös pois lähtiessäsi. Kukaan ei halua aloittaa lomaansa siivoamalla toisten sotkuja.

Mikäli siivousta ei ole asianmukaisesti tehty ja osake joudutaan siivoamaan ennen seuraavaa vuokralaista, peritään siivouksen laiminlyöjältä korvauksena vähintään 50 euroa tai todellisten kustannusten mukainen korvaus. Tupakointi on kielletty kaikissa sisätiloissa.

Korona-viruksen aikana siivouksen merkitys on erittäin tärkeä! Flunssaisena osakkeeseen ei saa mennä!

5. Vahingot

Vuokralainen on velvollinen korvaamaan kaikki osakkeeseen tai sen irtaimistolle aiheuttamat vahingot välittömästi suoraan osakkeen omistajalle.

Saunan kiuas lämpenee sähköllä.  Katso tarkemmin käyttöohjeet kansiosta. Pyydämme olemaan erityisen varovainen kynttilöiden osalta. Osakkeessa on palohälytin – hälytys kuuluu vain osakkeessa, eikä tulipalosta näin ollen mene mihinkään muualle automaattista viestiä. Vastuu on tulen käytöstä osakkeen vuokraajilla.

On mukava ja kiva alku lomalle, kun voi saapua siistiin osakkeeseen!

Tämän osakkeen vuokranantaja
Oulun Seudun Hengitysyhdistys ry
Ahveroinen B 19, Kuntoraitti

Yhdistyksen lomaosake sijaitsee Rokuan health & spa kylpylähotellin läheisyydessä, 200 metrin päässä. Kajaanista 110 kilometriä luoteeseen, Oulusta 80 kilometriä kaakkoon.

Etäisyydet

• hiihtoladulle 300 metriä
  • vesistöön 50 metriä
  • linja-autolle 11 kilometriä
  • Helsinkiin 600 kilometriä
  • kauppaan 20 kilometriä
  • ravintolaan ja kylpylään 200 metriä
  • kansallispuistoon 6 kilometriä.

Tarkemmat tiedot

Huoneisto sijaitsee Rokuan erikoislaatuisessa harjumaisemassa. Alueelle ovat tyypillisiä kirkasvetiset supat ja jäkälää kasvavat harjut.

Rokualle on perustettu Suomen ensimmäinen Geopark, UNESCO:n suojeluksessa oleva ainutlaatuisten geologisten kohteiden verkostoon kuuluva kohde.

Rokuan useat retkeilypolut ja -reitit soveltuvat erinomaisesti patikointiin, retkeilyyn ja maastopyöräilyyn. Hiihtolatuja alueella on 70 kilometriä, valaistua latua 9 kilometriä. Valaistu latu on 300 metriä huoneistolta. Hiihtostadion 3,5 kilometriä.

Mahdollisuus kalastaa kirjolohta Ahveroisen lammesta, kalastusluvat kylpylähotellista. Alueen uimaranta, tulipaikka ja laavu 300 metriä osakkeelta.

Tärkeitä puhelinnumeroita

Hengitysyhdistyksen toimistonhoitaja, vastaa puhelimeen joka päivä

Tapio Still, lomakeosakkeen vastaava

Hätänumero