Jäsenedut

1. Lahden suolahuone, Vuorikatu 25 C, 15110 Lahti,                         ajanvaraus 041 502 1210. - 10 % alennus suolahuonehoidosta.

2. Fysikaalinen Hoitopaikka Oy -Katja Meritähti- koulutettu hieroja, refleksologi, Hämeenkatu 9 A, 4. krs, 15110 Lahti, ajanvaraus 0400 717068 tai 03 7522200. Intialainen päähieronta - 10 % norm.hinnasta.

3. Akupunktioon erikoistunut fysioterapeutti Lea Lampinen-Steurs, Heinolan Vanhatie 32, 15170 Lahti, ajanvaraus 0400 717693. Alennus - 10 % normaalihintaisista töistä.

4. Hyvän ilman parturi-kampaamo SimeONE, Hollolankatu 3, 15110 Lahti, ajanvaraus 03 780 0199. Ale - 10 % kaikista töistä ja tuotteista. Hajusteettomat tuotteet.

5. Kauneushoitola Adam ja Eva, Keskuskatu 4, Hollolan kuntakeskus, puh. 03 752 7197. - 10 % jalkahoidoista.

6. SKY-kosmetologi Kaija Marttila-Lehto, Rautatienkatu 25 A 4, 15110 Lahti, puh. 03 734 3083, 044 588 3541. - 10 % jalkahoidoista.

7. bm Day Spa, Rautatienkatu 16, 15110 Lahti, puh. 010 778 7282.         Palveluista -10 %.

Instru Optiikka Oy

• Normaalihintaiset silmälasit: - 30 %.
  • Näöntarkastus: Optikon suorittama näöntarkastus ja silmälasimääräys veloituksetta. Näöntarkastuksen yhteydessä silmänpohjankuvaus 25 € (Instrumentarium).
  • Normaalihintaiset aurinkolasit:  - 15 %.
  • Normaalihintaiset piilolinssit: - 25 %.
  • Piilolinssitarkastus: Sovitus, vaihtosovitus ja jälkitarkastus veloituksetta.

Alennusprosentit eivät koske kulloinkin voimassa olevia myymälöiden kampanjoita. Tarjous on voimassa toistaiseksi kaikissa Instrumentarium ja Nissen myymälöissä. Lisätiedot: Susanna Hakala, 040 662 3636, susanna.hakala@instru.fi, Sami Nyholm, 040 183 7442, sami.nyholm@instru.fi.

Helenin sähkötarjous

Suomisähkö on kahden vuoden kiinteähintainen, määräaikainen sähkösopimus. Hinta sidotaan sopimuskauden ajaksi. Suomisähkö on 100% vesivoimalla tuotettua uusiutuvaa energiaa. Sähkötapaturmavakuutus koko perheelle sisältyy hintaan. Katso edullinen päivän hinta ja tee sähkötilaus tästä linkistä.

Maksuton Hometalopuhelin

Sisäilma ja korjausneuvonta on hankkinut uuden palvelun sisäilmaongelmista kärsiville. Hometalopuhelimessa kokenut lakimies vastaa sisäilmaongelmista johtuneisiin sopimus-, riita- ja asuntokauppa-asioihin. Hometalopuhelin palvelee numerossa  0400 198 891 ma-pe 8-16, neuvonta on maksutonta.

WellO2-hengitysharjoituslaite

WellO2 vahvistaa ulos- ja sisäänhengitysvoimaa, avaa ja kosteuttaa ilmateitä ja auttaa poistamaan limaa. Laitteesta on hyötyä hengityssairaille, urheilijoille, äänityöläisille ja ikääntyville.

Hengitysliiton jäsenetuna saat 15 %:n alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta. Tilaamalla 10 kpl WellO2-laitteita kerralla, saat yhden laitteen ilmaiseksi.

Hyödynnä jäsenetusi ja hanki laite Hapella Oy:n verkkokaupasta. Jäsenetu koodin saat Marja Meltiltä p. 040 755 5126 marja.meltti(a)hengitysliitto.fi Syötä saamasi koodi verkkokaupassa Kupongit-kenttään. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.shop.wello2.com

Lisätiedot: www.wello2.com

Holiday Club

Holiday Club on jo kolmen vuosikymmenen ajan toiminut kylpylähotellipalvelujen, viikko-osakkeiden tai loma-asuntojen vuokrauksen ja niihin liittyvien aktiviteettientuottajana. Kaikkiaan kohteista on 31 Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa.

Hengitysliiton jäsenetuna tarjotaan vähintään 15 prosentin alennus päivän hinnasta. Hinta vaihtelee sen mukaan, onko kysymyksessä viikonloppu, joka on parasta sesonkiaikaa vai alkuviikon päivät, jolloin palvelu hinnoitellaan edullisemmin.

Tarjous koskee Suomen Holiday Club –kylpylähotelleja ja -loma-asuntoja sekä Villas- ja Chalets-huoneistoja. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Tee ja maksa majoitusvarauksesi Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa www.holidayclub.fi. Käytä varauksesi yhteydessä koodia: HENGITYS15 (alennuksen saat vain koodilla).

Hotelli Lasaretti, Oulu

Muistathan hyödyntää Lasaretin tarjoamat alennukset jäsenille ja järjestötoiminnalle. Alennusta majoituksesta ja ruokailuista, juhlista sekä kokouksista. Lisätietoja myyntipalvelusta, puh. 020 757 4701 tai www.lasaretti.com.

Hengitys-lehden vuosikerta

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Hengitys-lehti tarjoaa lukijalleen mielenkiintoisia henkilökuvauksia ja muita ajankohtaisia artikkeleita. Lehteä postitetaan yksi kappale taloutta kohti, vaikka taloudessa olisi useampia jäseniä.

Tallink Silja Oy

Hengitysliiton jäsenenä sinulla on oikeus liittyä suoraan Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasjärjestelmän Silver tasolle, jonka etuihin kuuluvat normaalihintaisten tuotteiden alennukset. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kantaasiakkuuden eduista löydät osoitteesta www.clubone.fi. Voit liittyä Club One -asiakkaaksi osoitteessa www.clubone.fi/erikoisliittyminen. Käytä liittyessäsi Hengitysliiton sopimusetunumeroa 13024.

Sisäilma- ja korjausneuvontapuhelin

Ma-To klo 9 – 15 numerossa 020 757 5181

Jos puhelin on varattu, puhelu ohjautuu vastaajaan, johon voi jättää viestin.

Sosiaali- ja terveysturvan neuvontapuhelin

Torstaisin klo 9 - 12 numerossa 020 757 5150

Palvelumme on maksutonta. Soittaminen 0207-alkuisiin numeroihin maksaa: kiinteästä verkosta soitettaessa 8,35 senttiä/puhelu + 6,91 senttiä/minuutti, matkapuhelimesta soitettaessa 8,35 senttiä/puhelu + 16,69 senttiä/minuutti.

Stumppi-neuvontapuhelin

Soita maksutta Stumppi-puhelimeen 0800 148 484 arkipäivisin klo 13-18.

Neuvontapuhelin Stumppi tarjoaa tukea ja neuvontaa lopettamista suunnitteleville ja jo lopettaneille. Puhelimeen voi soittaa nimettömänä ja siinä vastaavat terveydenhuollon ammattilaiset.

Kopiointipalvelu

Jäsen saa veloituksetta 1-5 kpl kopioita yhdistyksen toimistolla omasta paperioriginaalistaan!

Katso liiton jäsenedut täältä!

EsikatseluLiiteKoko
mainos.png