Liity jäseneksi - saat paljon jäsenetuja

Jäseneksiliittymislomake

Jäsenedut

Hengitysliiton valtakunnallisiin jäsenetuihin ovat oikeutettuja kaikki paikallisten hengitysyhdistysten jäsenet. Useat yhdistykset tarjoavat valtakunnallisten jäsenetujen lisäksi omia jäsenetujaan.

Holiday Club

Holiday Club on jo kolmen vuosikymmenen ajan toiminut kylpylähotellipalvelujen, viikko-osakkeiden tai loma-asuntojen vuokrauksen ja niihin liittyvien aktiviteettientuottajana. Kaikkiaan kohteista on 31 Suomessa, Ruotsissa ja Espanjassa.

Hengitysliiton jäsenetuna tarjotaan vähintään 15 prosentin alennus päivän hinnasta. Hinta vaihtelee sen mukaan, onko kysymyksessä viikonloppu, joka on parasta sesonkiaikaa vai alkuviikon päivät, jolloin palvelu hinnoitellaan edullisemmin.

Tarjous koskee Suomen Holiday Club –kylpylähotelleja ja -loma-asuntoja sekä Villas- ja Chalets-huoneistoja. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Tee ja maksa majoitusvarauksesi Holiday Clubin verkkokaupan kautta, osoitteessa www.holidayclub.fi. Käytä varauksesi yhteydessä koodia: HENGITYS15 (alennuksen saat vain koodilla).

Anttolanhovi

Hotelli-ravintola Anttolanhovi Saimaan rannalla Mikkelissä tarjoaa Hengitysliiton jäsenille hyvinvointia tukevia palveluja sekä kilpailukykyiset hinnat ryhmä ja vapaa-ajan matkustukseen. Kesän 2016 monipuolinen kulttuuritarjonta on nähtävissä osoitteessa www.anttolanhovi.fi/teatteripaketti_1vrk.

Hotelli Lasaretti, Oulu

Muistathan hyödyntää Lasaretin tarjoamat alennukset jäsenille ja järjestötoiminnalle. Alennusta majoituksesta ja ruokailuista, juhlista sekä kokouksista. Lisätietoja myyntipalvelusta, puh. 020 757 4701 tai www.lasaretti.com.

Suomen Hostellijärjestö ry

Suomen Hostellijärjestön verkostossa on lähes 50 hostellia. Hengitysliiton jäsenet saavat Suomessa 10 %:n alennuksen normaalista majoitushinnasta. Etu on henkilökohtainen ja jäsenyys on todistettava (Hengitysliiton jäsenkortti ja jäsennumero). Lisätietoja: info@hihostels.fi.

Hengitys-lehden vuosikerta

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä Hengitys-lehti tarjoaa lukijalleen mielenkiintoisia henkilökuvauksia ja muita ajankohtaisia artikkeleita. Tänä vuonna toukokuussa ilmestyvä numero on normaalia tavallista laajempi juhlanumero Hengitysliiton 75-juhlavuoden kunniaksi. Lehteä postitetaan yksi kappale taloutta kohti, vaikka taloudessa olisi useampia jäseniä.

Tallink Silja Oy

Hengitysliiton jäsenenä sinulla on oikeus liittyä suoraan Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasjärjestelmän Silver tasolle, jonka etuihin kuuluvat normaalihintaisten tuotteiden alennukset. Lisätiedot ohjelmasta ja kaikista kantaasiakkuuden eduista löydät osoitteesta www.clubone.fi.Voit liittyä Club One -asiakkaaksi osoitteessa erikoisliittymiset@tallinksilja.com. Käytä liittyessäsi Hengitysliiton sopimusetunumeroa 13024.

Lisäksi tarjoamme

Lähde: Hengitysliiton sivut

Lisäksi paikallisyhdistyksen retkille pääsee alehintaan. Yhdistyksen ryhmät ja kerhot pyörivät syksystä alkaen taas.

Ryhmät: