Jäsenten kertomaa

Jos Sinulla on mielessä asioista joista haluaisit kertoa toisillekin, niin tässäpä on siihen tilaisuus...

Kirjoitukset voi lähettää sähköpostiosoitteeseen hengitysyhdistys@kotinet.com niin siirrtän ne sieltä tälle sivustolle.

Toivotaan runsasta osanottoa, kiitos jo etukäteen .....

Ajatuksia !

Jos Sinulla on henkilökohtainen tarve oppia tietämään sairauteesi liittyviä asioita, paras mahdollinen tietolähde on liittyä järjestö aktiiviksi. Sen olen todennut henkilökohtaisesti, vuonna 1995 sain tietää että minulla on astma, se oli suuri shokki. Onneksi pääsin sopeutumisvalmennuskurssille, siellä minulle syntyi tarve löytää vielä lisätietoja ja ymmärrystä sairauteen liittyvää hoitoa ja lääkitystä.
Sellainen väylä löytyi Raahen Seudun Hengitysyhdistyksessä. Olen nyt toiminut 18 vuotta yhdistyksen hallituksessa, enkä ole päivääkään katunut. Nyt kuitenkin kaipaamme uusia jäseniä joukkoomme. On tullut uusia sairas ryhmiä esim. Keuhkoahtaumatauri, Uniapnea, nämä sairaudet ovat runsaasti lisääntyneet koko valtakunnassa.
Jos Sinä tai lähimmäisesi sairastatte, ja haluatte tietoja ja tukea niin paras paikka on Raahen Seudun Hengitysyhdistys.

Tule aktiivijäseneksi, mietitään ratkotaan yhdessä !
Järjestötyö on anoisaa ja mielekästä. Tulkaa mukaan.

Tervetuloa toivottaa
Seija Tähjänjoki
18 vuotta yhdistyksen aktiivi jäsen.

Hyvä yhdistysläinen

Tule mukaann - tule mukaan toimintaan !

Jos olet hengityssairas, saat parhaiten tietoa omastakin sairaudestasikin aktiivisesti mukana olemisella.
Jos taas et ole hengityssairas, et olisi joukossamme ainut "terve".
Olette kaikki yhtä tervetulleita aktiiviseen toimintaa joukossamme.
Yhdistyksemme kotisivulta voit katsoa mitä kaikkea me  yhdessä teemme ja jos Sinulla ei ole nettiyhteyksiä niin tule käymään toimistossamme, joka on auki tiistain klo 13-16 osoitteessa Sovionkatu 4-6 toinen kerros.

Tervetuloa toivottaa
Eila Koivisto