Ajankohtaista

Vastaa kyselyyn sisäilmasta sairastuneiden tilapäismajoituksen tarpeista ja asunnottomuuden kokemuksista

Julkaisuaika:
15.6.2017 14:41
Oletko sinä tai perheesi ollut asunnoton sisäilmasta oireilun tai sairastumisen vuoksi? Onko sinulla kokemuksia tilapäismajoituksesta? Ole hyvä ja vastaa Hengitysliiton ja sen jäsenyhdistyksen Sisäilmasta sairastuneet ry:n kyselyyn.

Hengitysliitto kerää tietoa sisäilmasta sairastuneiden tilapäismajoituksen tarpeista ja asunnottomuuden kokemuksista. Kyselystä saatavia tuloksia hyödynnetään Hengitysliiton ja sen jäsenyhdistyksen Sisäilmasta sairastuneet ry:n toiminnassa.

Sisäilmasta sairastuneet ry tekee parhaillaan selvitystä sisäilmasta sairastuneiden oman asuinaluehankkeen perustamisesta Petäjävedelle. Kysely on avoinna 30.8.2017 saakka. Kyselyyn voi myös vastata kirjeitse tulostamalla kyselyn ja lähettämällä sen osoitteeseen: Hengitysliitto, Sisäilmatoiminnan suunnittelija, PL 40, 00621 HELSINKI. Kuoreen tunnus: "Asunnottomuuskysely".

Kyselyn tulokset julkaistaan Hengitysliiton verkkosivuilla.

Kyselyyn pääset tästä:

Sisäilmasta oireilevien ja sairastuneiden tilapäismajoituksen tarpeet ja asunnottomuuden kokemukset

Yhteyshenkilö: sisäilmatoiminnan suunnittelija Kiti Poikonen, kiti.poikonen@hengitysliitto.fi, p. 044 407 7042.

Katso myös Hengitysliiton tiedote asiaan liittyen:

Mahdollisuus koenukkua asunto auttaisi sisailmasta sairastuneita kodittomia

Ryhmät: