Aurinkoinen Jäsenpäivä Kivennavalla

Jäsenpäivän osallistujia Kivennavalla 18.5.2024

Yhdistyksen Jäsenpäivä vietettiin helteisen aurinkoisessa säässä Matkailukartano Kivennavalla lauantaina 18.5.2024. Tunnelma oli lämmin ja iloinen, paikalla oli 10 eri paikallistoimikunnan jäseniä yhteensä 120.

Ohjelmassa oli lähiruokalounas, jossa tarjottiin mm. oman tilan antimia ja kalaa Suurpieksäjärvestä. Päivän aikana oli mahdollisuus osallistua Kivennavan järjestämiin leikkimielisiin Elämysrasteihin ja Anneli Siikavirran ohjaamaan liikuntahetkeen. Aurinkoinen sää helli osallistujia ja terassilla olikin mukava seurustella tuttujen ja uusien ystävien kanssa.

Onnistuneen päivän toteuttivat jäsenillemme Kivennavan henkilökunta ja kuljetusyhtiö Kuopion Tila-Autot. Saamamme palautteen perusteella jäsenet olivat ilahtuneita tästä ensimmäisestä jäsenpäivästä ja toivoivat sen jatkuvan jatkossakin vuosittain.