Elonkorjuujuhla Kuopion torilla

Ajankohta: 23.08.2024 – 24.08.2024 klo 09:00 – 15:00

Paikka: Kuopion kauppatori

Järjestäjä: Kuopion kaupunki

Kuopion torilla järjestetään Elonkorjuujuhlat, tapahtuma jossa olemme esittelemässä yhdistyksen toimintaa järjestötorilla. Tervetuloa juttusille ja tuo ystäväsi tutustumaan meidän toimintaan. Paikalla järjestöassistentti, Kuopion ja Siilinjärven toimikunnan aktiiveja ja mahdollisesti myös hallituksen jäseniä.

Torilla on kahden päivän ajan iloista markkinatunnelmaa, paikan päällä nautittavia ja kotiin vietäviä satokauden herkkuja sekä ohjelmaa kaikenikäisille.

Torilla tarjolla monipuolisesti erilaisia satokaudenherkkuja, luomua, lähiruokaa, suolaisia ja makeita leivonnaisia, liha-, makkara- ja elintarvikevalmisteita, kukka- ja puutarhatuotteita, käsitöitä ja kotitaloustarvikkeita sekä paljon muuta! Esittelyssä myös maaseudun erilaiset ammatit sekä etenkin perheen pienimpiä kiinnostavat työkoneet.