Vihdin Kesä Teatteri 3.8.2024 klo 17:00 ”Parasta Aikaa” teatteriesitys

Paikka: Vihdin Kesäteatteri, Kirkkoniementie 12, 03400 Vihti

Järjestäjä: Länsi-Uudenmaan Hengitys yhdistys Ry

Vastuuhenkilö: Sari Kairajärvi kairat.sari@gmail.com puh. 0500 305119

Olemme varanneet jäsenillemme kahteen näytökseen lippuja Vihdin kesäteatteriin etuhintaan. Jäsenetuhinta 25€, Avec tai ei jäsen 30€

Toinen esitys:
Lauantaina 3.8 klo 17:00 sitova ilmoittautuminen 3.8 näytökseen Keskiviikkona 3.7. klo 18:00 mennessä

Ilmoittautumisia ottaa vastaan Sari Kairajärvi kairat.sari@gmail.com puh. 0500 305119
Liput tulee maksaa yhdistyksen tilille Lusp FI3140061040001962 ilmoittautumisen yhteydessä.

Parasta aikaa

Musiikkinäytelmä herättää Anssi Kelan 1972 -hittibiisistä tutut henkilöt eloon Vihdin teatterin kesänäyttämölle. Kelan tuotannosta inspiraationsa saanut fiktiivinen kantaesitettävä musiikkinäytelmä vie katsojat mukaansa seuraamaan tiiviin kaveriporukan elämää: Jasmin, Kristian, Susanna, Nurminen ja Pete heräävät henkiin uudessa kantaesitettävässä musiikkinäytelmässä.

Parasta aikaa kertoo kaveriporukasta, joka haluaa valloittaa maailman. Nuoruuden into, rajattomat unelmat ja suuret toiveet ohjaavat kaveruksia eteenpäin. Mutta onko elämä niin suoraviivaista ja selkeää kuin mitä nuorempana kuvittelee?

Näytelmä kysyy miten pysähtyä elämään ilojen ja surujen sekä jatkuvien muutosten keskellä.

Näytelmässä seurataan Jasmin Nyströmin valmistautumista Miss Lohja -finaaliin. Hänen ystävänsä Susanna on muusikko ja säveltää kappaleita Jasminille kisoja varten. Kristian on Jasminin manageri ja auttaa häntä löytämään voittaja-asenteen samalla, kun Nurminen ja Pete kannustavat vieressä.

Kaikki ei kuitenkaan mene niin, kuin on suunniteltu. Elämä tuo Jasminille, Kristianille, Susannalle, Nurmiselle ja Petelle mutkia matkaan, jotka hajoittavat kaveriporukan tiiviin yhteisön hajalle.

Mikä yhdistää kaveriporukan jälleen yhteen? Onko nuoruuden aikaiset tavoitteet ja silloin solmitut ihmissuhteet riittävän kestävällä pohjalla, jotka kestäisivät aikuisuuden karikot?

Vihdin teatterissa kantaesitettävää Parasta aikaa -musiikkinäytelmää säestää livebändi, jonka kapellimestarina toimii Anna Tallgren. Näytelmässä kuullaan Kelan tuotannosta peräti 19:ää kappaletta, joista osa on tunnettuja radiohittejä ja osa harvemmin kuultuja helmiä.

Kelan tuotannosta mukana mm. seuraavat kappaleet: 1972, Nostalgiaa, Levoton tyttö, Kaksi sisarta, Tanssilattialla, Mikan faijan BMW sekä Ilves.

Parasta aikaa -musiikkinäytelmä tarjoaa livemusiikin riemua, iloa, suuria tunteita sekä traagisia käänteitä.