ASAHI JATKUU JO KESÄLLÄ

Suosittu Asahi jatkuu kesäasahina kesä-heinäkuussa Koivu ja Tähti kulttuurikeskuksen nurmialueella, Muhostie 2. Säävarauksella! Tervetuloa kaikki kiinnostuneet mukaan. Tarkemmin ja lisätietoja tapahtumakelenterissa.

Ilman päivänä on Hengitysliitossa perinteisesti tuotu esille sisäilmasta oireilevien ääntä ja heidän kokemuksiaan. Tänä vuonna oman lisänsä keskusteluun tuo samana päivänä vietettävä Suomen luonnon päivä. Aiheet ovat vahvasti kytköksissä toisiinsa, sillä sää- ja ilmastoriskeihin varautuminen auttaa ehkäisemään sisäilmaongelmia ja edistää hengitysterveyttä.

Hengitysliitto tarjoaa ilman päivän viikolla monipuolista ohjelmaa verkossa. Luonnon ja terveyden yhteydestä kertoo mm. 24.8. kello 18 yleislääkäri ja kestävyystieteilijä Jaana Laisi. Luennolla pohditaan, miten ihmisen terveyden edistämisen kautta voidaan vahvistaa myös luonnon terveyttä.

Ilman päivänä Muhoksen Hengitysyhdistys järjestää Asahia ja kuminauhajumppaa Koivu ja Tähti kulttuurikeskuksen nurmialueella Muhoksella. Tapahtuma alkaa klo 17 ja siihen ovat tervetulleita kaikki kiinnostuneet. Tapahtuma säävarauksella.

Syyskauden Asahit alkavat syyskuussa jatkuen aina joulukuulle saakka maanantaisin Päiväkeskuksessa klo 14.45-15.30. Asahi on Hengitysyhdistyksen jäsenille ilmainen, muilta peritään kaksi euroa kerralta.

Tervetuloa iloiseen joukkoon mukaan! Tarkempia tietoja saat tapahtumakalenterista. Mahdolliset tiedustelut Maria Liisa Jakoselta, puh. 044 276 1588.

Kuva: Bixabay