Memodance

Ajankohta: 05.11.2024 klo 17:00 – 18:00

Paikka: Turun Seudun Hengitysyhdistyksen liikuntatilat, Bastioninkatu 4, 20730 Turku

Järjestäjä: Turun Seudun Hengitysyhdistys

Vastuuhenkilö: Lisätiedot toimistolta: s-posti turunseutu@hengitysyhdistys.fi / p. 040 5934 047

MEMODANCE on helppoa ja hauskaa liikkumista musiikin tahdittamana. Memodance sisältää erityisesti aivoterveyden ja muistitoimintojen kannalta tärkeitä harjoitteita.
Hyvä musiikki, liikkeiden yllätyksellisyys ja vaihtuvat liikesuunnat aktivoivat aivoja tehokkaasti ja hauskalla tavalla. Harjoitukset kehittävät samalla liikkuvuutta ja tasapainoa sekä ohjaavat huomioimaan kehon toiminnallisuuden kannalta merkityksellisimmät asiat.

MEMODANCE-harjoitteet pohjautuvat neurotieteen ja musiikki-lääketieteen tutkimustuloksiin sekä fysioterapeuttiseen ja taidelähtöiseen lähestymistapaan harjoitteiden ohjaamisessa.

Memodance-tunnilla ei voi tehdä virheitä, koska tärkeintä tekemisessä ei ole osaaminen. Juuri siksi se on niin hauskaa!

HELPPOA, HAUSKAA JA VAIKUTTAVAA.

Aikaisempaa tanssi- tai liikuntaharrastuskokemusta ei tarvita. Sopii jokaiselle ja kaiken ikäisille.

Lisätietoja www.memodance.fi

Ohjaajana: Teija Sorri