Vatsatanssi

Ajankohta: 05.11.2024 klo 18:15 – 19:15

Paikka: Turun Seudun Hengitysyhdistyksen liikuntatilat, Bastioninkatu 4, 20730 Turku

Järjestäjä: Turun Seudun Hengitysyhdistys

Vastuuhenkilö: Lisätiedot toimistolta: s-posti turunseutu@hengitysyhdistys.fi / p. 040 5934 047

Vatsatanssi on monipuolinen liikuntamuoto ja se on nykyisin erittäin suosittua, sillä se on yksi helpoimmista tavoista päästä kuntoon ja tuntea samalla olonsa hyväksi. Vatsatanssi on arabian kielen sana, joka tarkoittaa “taiteellista tanssia”, se on aistillinen, sujuva liiketyyli, johon kuuluu käsien ja vartalon eleitä, lonkkien pyörimistä ja liikkeitä, jotka korostavat tanssijan kurveja.

Vatsatanssista voivat nauttia kaikenikäiset ja kaikenlaiset vartalotyypit. Se on loistava tapa lisätä itseluottamusta, kokeilla jotain uutta ja pysyä kunnossa. Sinun ei myöskään tarvitse olla nuori tai hoikka nauttiaksesi vatsatanssista. Se on tanssi, johon ovat tervetulleita kaikenikäiset ja -vartalotyyppiset sekä kaikenkuntoiset ihmiset.
Tervetuloa mukaan!

Ohjaaja: Annika Hakala